Kundservice

Vår kundservice har öppet helgfria vardagar mellan kl. 09.00-17.30

Mail: Hyreshyllan@netonnet.com

Vi kommer besvara ditt mail så fort som möjligt.


Kika gärna på våra vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad händer om produkten går sönder?

Skulle din produkt gå sönder hjälper vi dig med en service, vänligen kontakta oss på hyreshyllan@netonnet.com så hjälper vi dig vidare! Det ingår alltid en försäkring som täcker till exempel tappskador, vätskeskador, förlust eller stöld. Läs mer om försäkringen här.

Hur betalar jag?

En dragning kommer att göras från ditt kort varje månad. Det är då samma kort som du angett i kassan ihop med din beställning.

Hur länge har jag produkten?

Du väljer hur länge du önskar hyra produkten vid din beställning. Det kan då vara som minst 6 månader. Hyresperioderna skiljer sig för olika produkter. Som längst kan du hyra en produkt i 48 månader.